Det lönar sig att vara spontan...

 

 

...vi träffade ett trevligt par. En tysk och en sydkoreanska. Hur trevliga som helst.

 

Vi tänker hälsa på dem i Seoul, någon gång.

 

Strömmen gick, när vi satt på en restaurang, utomhus.


Lite för lite mat...



...och nästan för mycket mat...

 

Vi är exotiska här, som tidigare påpekat. Alla "känner" oss. Vi har hamnat på ställen med få vita.

Jag, Magdalena, fick frågan: "Får jag fråga en sak - hur lång är du egentligen?". Längre än 99% av männen i landet, i alla fall. Vid två olika tillfällen har det kommit fram asiater till oss och frågat om de får ta en bild av oss.

 

För att ge er en bild av det. :) (Jag med två massöser på stranden)


Igår tyckte servitören att vi var lika paret i filmen "Step Up", haha. Fin komplimang, men likheten är väl inte slående. Vi väljer oavsett att tolka det positivt. De tycker vi är snygga! 

 

 

Eftersom vi har blivit uppgraderade till The Royal Bungalow blir vi också behandlade som kungligheter. Annorlunda liv. Så här ser den ut, för övrigt:

 


Helt okej.:)



De börjar julpynta tidigt här...

 


I morgon är det ett år och 10 månader sen vi möttes, så det ska vi fira. Parspecial i 3,5 timmar.
Kroppsskrubb, 90 minuters svensk massage och romantiskt bad.

 

 

Over and out / M & K

 


Kommentarer
Postat av: Mathias

Härligt att ni har det GÖTT!! Allt är bra här OXO!! Sköt om er!! Kramar Mathias

Postat av: Emmy

Fan va ni är söta!!! Haha...Kul att läsa om er resa och dina ständiga kommentarer om "de enda" vita ;).. Njut av ett av de bästa länderna i Asien kan rekommendera Bantayan Ett MÅSTE för romantik, mys och VACKER STRAND!!!Inte lika turistigt som Alona, kolla mina bilder på facebook... de på mig på en strand är därifrån! SÅÅÅÅÅ MYSIG liten stad Santa Fe! Och sen GALNA Boracay för fest!Och ska ni dyka mer.. APO Island!!!! :) Njut av varandra,landet och alla fantastiska människor! Stor kram till er båda!

2010-11-17 @ 15:40:09
Postat av: Mamma Mia

Åh, jag tycker det är så spännande att de utomlands har just "svensk massage". Gör vi på något annat sätt än resten av världen? ;)

2010-11-18 @ 10:20:13
Postat av: Flican

Fina! Blir så avundsjuk så jag knappt kan läsa, såå underbart för er! Här hemma är de som vanligt,är i full gång och skriver C-uppsats, jiippi;). Se nu till att komma hem ordentligt så vi kan våldgästa er.



Kramkram

2010-11-21 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0