Nytt år, nytt jobb...

...och livet blir bara mer och mer spännande...

För det första har jag haft en fantastisk helg. Helt odramatisk och lugn. Underbart.
Bara umgåtts med min älskade älskling. Det var längesen det bara var vi, över en helg. Och hur mycket vi än älskar besök så var det härligt med en egenhelg. ;)
Förutom all gostid vi hade, så tränade vi lite spinning och fikade med Elin och hennes syster Ida.
Vi åt sushi, såg på Saddam Husseindokumentär, och skrattade tills vi hade ont i magen.
Hursomhelst, så var det i alla fall en klockren helg. Jag trodde aldrig jag skulle träffa en person som Kenneth.
Han är verkligen oslagbar.


Jag har som sagt fått ett nytt jobb. Jag är numer centerrådgivare på Elixia. Elixia är ett träningscenter, ungefär som SATS, och mitt jobb är att guida runt och hjälpa nya kunder. Hur kul som helst, passar mig jättebra. ;)
Dessutom är det ett nytt center, så jag är med från början - riktigt spännande.


Så, jag är lite däckad på kvällarna nu för tiden. Uppläring på ett nytt jobb är alltid energikrävande.
Så, ha tålamod med mig - kära vänner. Jag är snart up and going här, och tillbaka i min vanliga värld. ;) Då lovar jag att jag ska vara mindre svår att få tag på, och liknande... ;)

Over and out.


Kommentarer
Postat av: elin

ja tacka gudarna før det. ;)

tack før mysig fika!

2010-01-18 @ 13:34:28
URL: http://entvaafortre.blogg.se/
Postat av: stina

Åh babe! Grattis till förlovningen. Jag fällde en liten tår av lycka när jag läste. Det låter helt underbart härligt. Skrik om du kommer till kalmartrakterna i vår. Då ska jag krama musten ur dig. ;)

2010-01-20 @ 16:57:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0