Helt galet...

...vilka ord och namn det finns har i Norge...

Vet ni att man seriost kan heta Simen Snorre Ballestad?  Pa riktigt.
Jag skrattar sa jag grater ibland nar jag har pratat med olika foretagsledare pa jobbet och ser vad de heter.

Fantastiskt kul.


Imorgon fyller min fina alskling ar.  Det ska vi fira! :)
Pa lordag ska det bli tropisk varme, enligt Ida. Ja tack! - Sola pa Bygdoy da. 
Pa sondag borjar semestern. Vi flyger till Nordnorge 09.00. Hall i hatten och tummarna for att vi far se spackhuggare!
Langtar enormt till nasta torsdag. Da aker vi till Kopparberg, for att umgas med Natalie och Daniel  och inte minst, Noel - fina prinsen. Nationaldagen ska firas i Stockholm med storebror och ganget. Sen blir vi kvar i Stokcholm till den 14. Fantabolouse!


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0