En till, på samma dag...

...det går i vågor, det här med min aktivitet på bloggen...

Idag var en halvbra dag på jobbet. En sällsynt komplicerad kund stal all min energi. När jag, efter många om och men lyckades få in fyra salg på honom var tröttheten ett faktum. Förvirrad som en orolig höna var jag. Så jag fick gå hem en timma tidigare. Tack och bock. Helt okej också, efter 11 salg igår och 7 idag. Det går bra nu.

Väl hemma laddade jag batterierna med en skrattfylld mysstund med min älskling. Han är så fin.
Nu har vi ätit ugnsbakad lax. Snart ska vi till, enligt dem själva i alla fall, nordens största köpcentrum.
Sandvika köpcentrum.. Längesen jag verkligen shoppade nu. Good times! 

Vi har startat en mycket trevlig tradition här. Tisdagar, klockan 21.00 tittar vi på Varg Veum. Kicki, Elin, Kenneth, Elin och jag. (Det där var nog första gången jag inte skrivit Elin och Elin efter varandra..:)) Nu försöker jag fundera ut kvällens snacks.. 


1 juni har vi semester.. Utomlandet hägrar, både i form av Sverige och ett annat Europeiskt land - vilket är ännu okänt. Semester blir det i alla fall, och en efterlängtad sådan...


Weewee, jag ska inte åka hem i höst. :D

Over and out.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0