Några saker jag vill klaga på...

...denna söndag...

Jag är en ganska positiv person, men några saker är jag lite sur över idag.

1. Jag är fortfarande förkyld och kan inte boxas imorgon.
2. Norsk tv en söndag är bland det sämsta jag sett. Superdåliga b-filmer från 90-talet och helsämsta lågbudget sit-comserier från USA är det som visas.
Självklart mixat med TV-shop och sport. Suck.
3. Min favorit började jobba 9 imorse. EN SÖNDAG! :P
4. Det snöar igen/fortfarande i Oslo!

MEN! Om jag ska se det från den ljusa sidan, för det kan jag ju faktiskt:

1. Jag mår i alla fall bättre än för tre dagar sen.
2. Jag måste inte titta på tv:n om utbudet är dåligt.
3. Han började inte jobba 6.00.
4. Eftersom jag inte har något inplanerat förrän ikväll kan jag vara inomhus och inte bry mig om snön. :)


Kolla, inställningen gör halva jobbet! :)

Så är jag väldigt pepp över att jag ska till Hemsedal nästa helg, och inte bara ska jag dit med min babe utan EEK ska också följa med!
Kan ni tänka er? Och så tre av Kenneths killkompisar också, så det kommer med säkerhet bli en succé. :)



Så, summa summarum (som är ett av Josefines favorituttryck för övrigt) så är jag ganska nöjd med tillvaron.

For shizzle!
Over and out.


Ps. En liten grej till. Trots att jag trivs jättebra här i Oslo ska ni hemma i Sverige veta att jag saknar er otroligt mycket.
Min dörr står alltid öppen om någon vill hälsa på, och så ska jag försöka ta mig hemåt snart igen. :)

Kommentarer
Postat av: Nilsén

sötnos - tack för igår. Shit vad jag längtar till helgen, du anar inte .. är så himla glad att vi får följa med =D puss!

2009-03-09 @ 11:41:18
URL: http://entvaafrotre.blogg.se/
Postat av: madde

boxning alltså,kanske man skulle provamåste va ett ypperligt sätt att avreagera sig på

2009-03-09 @ 17:02:21
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0