Helt färdig...

...jag är så trött...

Mest för att jag inte sov så mycket inatt..
Lite för att det är mycket ös runt omkring. Proffice bråkar med mig, eluttaget bakom min säng är paj och jag vet inte vad jag ska göra i höst!
Om jag kommer in på polis, då måste jag ju åka hem. Om jag inte kommer in stannar jag nog. Faktiskt. Situationen har ändrats lite sen jag först planlade min vistelse i Oslo. Ingen nyhet eller överraskning kanske. Oavsett vad som händer så kommer det bli bra, med allt. Vill man så kan man. Då spelar inte geografi någon roll.

Imorgon ska jag gå all in på jobbet. Jag har gjort en deal. En sweet deal om jag lyckas. Verkligen.

Nu ska jag släppa allt vad tankar om annat heter, gosa ner mig med min älskling och kolla på Beck.


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0