Gunvald Larsson...

...måste ju vara tuffaste karaktären i svensk filmhistoria...

Mina kära läsare, jag är sjuk.
Förkyld och dan. Men som jag sagt idag, det hade kunnat vara mycket värre. Med maginfluensa eller halsont hade livet blivit lite surare den här helgen. En förkylning, även om den är riktigt ordentlig, blir smått som en liten mini-semester på ett sätt. För en duracellkanin eller motsvarande.

Ett Beck-marathon. Något jag aldrig utan en rimlig anledning som denna, skulle tagit mig för på egen hand. 
Sen jag kom hem från jobbet igår har jag, de timmar jag inte lagt på att sova, tittat på Beck. Har avverkat 8 av filmerna och har därmed 16 kvar. "Hämndens Pris" är nog bäst hittills.
Riktigt nice. 

Min näsa ser ut som Rudolfs.(som i renen alltså, inte en annan av Peter Habers mest kända roller)  
Det kan jag leva med.

Apelsinjuice, vitlök, spenat och annat nyttigt är det jag preparerar mig med. Ikväll fick jag också hemlagad kycklig Tikka Masala a la Josefine, som jag är övertygad om hjälper mig i mitt tillfrisknande.  Och så har jag ju chokladglass i frysen.

Imorgon ska jag ge mig på att ha minst tre timmar då jag inte är sängliggande. .
Sen hoppas jag kunna samla energi och laga lite middag till min älskling som kommer hem efter sitt nationalmästerskap i snowboard. Ursäkta, jag menar brandmansnationalmästerskap i snowboard. Kan ni tänka er? Brandmän från hela Norge samlas på ett ställe för att åka bräda. Gosh, som en dröm. Även om mitt intresse bara skulle rikta sig till en av dem. :)



Glöm inte att sätta fram klockan en timme!  Sommartid, oh yeah.


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sara Paulsson

Hej sota du!



Ja, det gor det verkligen. Alldeles underbart...



Sa maste det vara, de ar nog bara bittra over sitt extremt trakiga jobb och laga OBtillagg.



Skulle jag med tycka. Verkar som att det har hant en hel del i ditt liv under den har tiden (hanger med i bloggen) som jag vill hora om. :) Blir du kvar i Olso over sommaren eller hur ser planerna ut?



Puss pa dej



2009-03-29 @ 16:56:49
URL: http://sarapau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0