Det såg jättefint ut, innan du ramla'...

...så tyngden på dalskidan, älskling.. Är du klar?

Jag gjorde det. Det som jag skrev om i början av veckan. Utmaningen på jobbet. Den gick ut på att jag skulle sälja järnet under veckan, och då få lämna cp-skjut-er-helst-i-benet-Proffice och bli direkt anställd på mitt jobb. 50 var målet. Alltså 10 om dagen. Jag sålde inte 50. Men, igår hade jag sålt 23. Min chef sa då att gör jag det lika bra idag så kör vi ändå. Och det gjorde jag. 8 idag och "vinsten" är ett faktum. Utmaningen avklarad, Magda nöjd. Ändå nice.
Härligt hur engagerade mina team-mates och min teamledare har varit också, ni är bäst..;) Tack för pepping och delad glädje.

Maria flyttar hem idag. Jättesorgligt faktiskt.. Vi har inte känt varann så länge, men länge nog. Hoppas det blir toppen att komma hem. Glöm inte att komma och hälsa på!

Efter min actionfyllda vecka kom det ju som ett brev på posten. Förkylningen. Jag snörvlar som en 5-åring. Men, ska man se det från den ljusa sidan så är det "rätt helg" för det.
1. Älsklingen min är iväg på snowboardtävling med sina brandmanskompisar.  
2. Det hade kunnat vara nästa helg och det går INTE. För då kommer Michiz (wohooo! :)) och så är det Josefines efterlängtade Disneyfest då.
3. Jag har inget avancerat planerat i helgen, utan KAN faktiskt bädda ner mig i sängen och kolla på film och dricka apelsinjuice. Kanske exakt det jag egentligen behöver?

Jag ska i alla fall anstränga mig för att komma iväg till EEK ikväll.
Let's Dance final lixom, hallå - kan man ju inte missa..:P



Livet är verkligen ett äventyr. Sen väljer man själv hur mycket man låter sig njuta av det..


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Edwina

Du va grym denna veckan, nästa vecka kör vi samma stil. Tjejerna är ju liiiiite bättre än killarna! Krya på dig! Puss

2009-03-28 @ 18:48:35
URL: http://edwinavesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0