Jag är en skyltdocka...

...för jag kan inte röra armarna...

Jag vet inte vad som hände riktigt, under bodypumppasset i söndags, men något var det.. Kanske tog jag i lite väl mycket när jag la på vikt på skivstången, för detta är inte normal träningsvärk. Det är en kamp varje gång jag ska ta på mig jackan eller borsta tänderna..:P Och tyvärr blir det väl ingen boxning imorgon bara för det...

...men det är nästan lika bra för vet ni? Förra torsdagen åt vi ju middag med jobbet, jag trodde det var Tele2:s sätt att ge oss en liten Kick off för 2009. Men icke! Imorgon är det minsann Kick off. På riktigt också. (hur har man Kick off på låtsas?)  Middag på en stand up comedy - klubb är planen. Så imorgon kommer jag alltså vara en uppklädd skyltdocka. Ändå nice!

Igår gick det bra på jobbet . Idag med. Jag är glad. :)


En vecka kvar tills jag får reda på om jag går vidare till sista testerna inför polishögskolan. OOoooo, nervöst. Även om det blir ett negativt besked är jag stolt, för jag har gjort mitt bästa och kommit långt ändå.


"Att oroa sig för morgondagen är onödigt, för morgondagen oroar sig för sig själv. Och om du oroar dig för morgondagen kan du imorgon alltså ta det lugnt för då har du redan oroat dig för den.." - flummigt men smart.


Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0