Det har snöat...

...och jag har inte sett så här mycket snö live på flera år...

Det blev en soft helg. Myskvällen med MEEK har jag ju berättat om, så vi tar det från i lördags.
Efter min avslappnade dag så blev det middag med mina kära roomies Emmy och Lisa och även Majlin joinade. Lite kycklig, lite vin, lite styling och massa prat blev ingredienserna till en soft kväll. Något sent, runt 00.30 tog vi en taxi ner tills stan. Och X antal timmar senare var det läggdags, haha. :P

Värlsbäst söndag blev det - film efter film efter film och däremellan lite pizza och ostbågar. Typ.
Och stöööört mycket snö!

Min vecka, nummer fyra på året, är soft. Lugn kväll igår, lugn kväll idag, träning och MEEK-fika imorgon. Julbord/nyårsbord/kick off med jobbet på torsdag. Shopping på fredag. Och SVERIGE på lördag! Fast bara över dagen, Uddevalla får besök av MEEK för vi behöver handla svenskt. :)

Nöjd och glad är jag, men lite trött på massa meck och strunt här och var, men det vore ju konstigt om det var perfekt hela tiden eller hur?

Det är för övrigt lite skumt att det man vill ha ibland kommer från fel håll.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sara Paulsson

Hej vannen! Ja, det ar valdigt konstigt det dar, hur man anpassar sig och plotsligt trivs hur bra som helst. Just nu kanns det som att jag aldrig vill harifran. Men nu ska jag njuta av tiden som ar kvar istallet for att tanka pa hemflytt. Ja,det maste vi verkligen,vi har massor att prata om=)Nar planerar du att aka tillbaks till Sverige? Puss vi hors

2009-01-25 @ 15:25:20
URL: http://sarapau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0