Tröttare än en gnu efter en lejonjakt...

...jag har alltså sovit TVÅ ynka timmar inatt, och trots det klarat en hel dag på jobbet.
Cred till mig!  (Nej, jag var inte ute på byn igår) 

Men som vanligt (otroligt nog) när jag är trött på jobbet så har det gått bra.
Fem finfina abonnemang ivägskickade till företagare i landet, boyachacka!

Nu tänkte jag att jag skulle göra tre saker:
1. Duscha.
2. Äta middag.
3. Däcka i min säng framför en film. (och säkerligen somna innan 20. Hoppas på det.)



Jag BORDE beställa hemresa. Lite beslutsångest dock om jag ska åka hem över helgen innan också. Kanske lite värt ändå, när jag ändå åker - eller? Börjar i vart fall bli lite nervös inför testerna. Men jag kan ju inte göra annat än mitt bästa, så vi får lita på det.


Igår skulle jag åka bil till jobbet. Lyx! MEN! Problemet var bara att den lilla stund då rutorna skulle skrapas lyckades bilen gå i baklås. Aja, tänkte jag, jag kan ju ta taxi. MEN igen, väskan var ju i bilen. Så underbara 1 och en halv timma väntade vi på Falck som kom och låste upp bilen, medan bilen stod och puffade avgaser - den var ju nämligen startad. Härlig promenad i 11 minusgrader..:P (vi satt faktisk inne i värmen hos vaktmästaren en stor del av tiden, men det låter mer dramatiskt att vi var utomhus.)
Ja, jag konstaterar att det är lite kallt i Oslo nu.



Nu ska jag ge mig på min långa to-do lista. Duschen, here I come!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0