Pirr i magen, på olika sätt...

...och det är så spännande!

40 timmar tills jag ska infinna mig i receptionen på Pliktverket och anmäla mig som redo för den sista uttagningen till Polisutbildningen 2009. Jag hoppas jag är redo. Jag tar en hellugn lördag idag. Tvättar lite, städar lite, ska umgås lite med tjejerna ikväll.. Jag känner mig inte hundra procent, lite hes och lite förkyld.. Det kommer gå över tills måndag.
Åker 12.30 från Oslo i morgon, framme i Kristianstad 20.00.  Nervöööst!

Och så har jag lite fjärillar i magen också. Fjärill heter sommerfugel på norska.. :)
Jag visste att Norge var ett bra land, men inte så här bra..  Underbart glad..:D   
Mitt i prick och bättre än väntat...

Nu ska jag fortsätta min lugna lördag med lite lunch och sen läsa bok en stund.
Sen hoppas på att det går fort tills det är onsdag...;)

Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0