En regning måndagskväll...

...och jag har inte haft världens bästa dag direkt...

MEN! En undebar helg..
Eftersom det går alldeles för lång tid mellan mina inlägg nu för tiden, blir det bara en nära uppdatering, annars får jag hålla på i flera timmar...

I helgen så. Jag tittade på Harry Potter med älskling. (Vi ska se nya filmen och ville ha de gamla färska i minnet. )
Sen så har jag umgåtts med Elin, Elin och Kicki och ett helt gäng svenska tjejer, störtkul kväll. Igår var en sådan där fantastisk söndag som bara älskling och jag kan ha... Jaaa ja, tyck att jag är puttignuttig och pratar mycket om min kära, inte mitt problem om det är ett problem, för jag är välförtjänt av denna lycka! ;) Han är ju en stor del av mitt liv dessutom, så att han nämns titt som tätt är ju bara naturligt.. Han förgyller min värld.

Så, till IDAG då. Dagen började hur bra som helst. Vaknade, utvilad, för första gången en måndag på hur länge som helst och låg och snoozade med bästa mannen. Medan jag gjorde frukost såg jag att det regnade och i samma stund jag skulle fråga svarade han "Ja, jag kör dig gärna till jobbet, ska vi äta frukost ihop först?" -drömstart på dagen.
Sen fick jag en bra start på jobbet också. Edwina var tillbaka, mitt humör var på topp och jag tänkte att det skulle bli en kanonmåndag. Men ack så fel jag hade. Utan alltför ingående detaljer kan vi säga som så att någon gick över gränsen och det fick mitt humör i botten och klicket var ett faktum. Efter en rejäl urladdning tog jag permission (efter ide' av NN) och gick hem vid lunch.

Jag hade ju lite tur i alla fall, för Mr F var fortfarande hemma och kunde hämta mig. Vi fick några timmar tillsammans innan han skulle iväg på jobb. Lite adressändring, matinhandling och mys hann vi med.
Ikväll har jag fixat massor i lägenheten och njutit av att inte behöva vara ute i regnet. Men mitt humör har varit lite sådär halvt om halvt. Stört att jag lät det förstöra min inställning till dagen. Men, efter en god natts sömn blir det bättre. Får krama nallen inatt eftersom älskling jobbar till åtta imorgon...


Mitt i mitt klagande vill jag ändå påpeka hur tacksam jag är för allt i mitt liv. Jag älskar det.


Over and out.

Kommentarer
Postat av: harry

äsch magdi. man får va down å gnällig emellanåt. om man inte är de kan man inte sprudlande glad heller. got the point?

du är bäst !

2009-08-04 @ 16:21:49
URL: http://entvaafortre.blogg.se/
Postat av: natta

gumman. vi saknar dig/er så mycket!!! Vill bara att du ska veta att du är min bästa vän alltid, även om vi typ aldrig ses eller pratas. Love u love u love u. Hälsa Kenneth och ta hand om er. Puss

2009-08-19 @ 16:18:21
URL: http://prinsnoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0