Positivt kaos...

...kanske man kan säga. I huvudet alltså. En del kul, en del mindre kul. Men så länge det är kul så..

"Oh come all ye faithful" , klementiner och pepparkakor på ett fat och "Polarexpressen"  när Lisa kommer hem. På torsdag - glöggkväll med Lisa, Emmy, Elin, Elin och Kicki. Svaret är ja; min julstämning börjar infinna sig! För den som missat det så är jag barnsligt förtjust i julen. Eller ja, advent snarare för det är då stämning känns som mest magisk.
Tur att man har så mycket adventspynt då. NOT! Det ska jag fixa.

Fystest nästa vecka. (Ja jag ska bli en laglydig polis!)
Tur att jag tränat som jag planerat.. NOT! Tur att jag tog en lugn helg som jag sa.. NOT!
Men, värre saker har ju hänt... (Det intressanta kommer bli hur jag lyckas med en lugn helg den helgen som kommer.. Utmaning!) 

Det är däremot -mycket- som hänt sen jag kom till Oslo. Allt gick ganska fort från beslut till handling när jag flyttade hit.
Tur att det fortfarande känns rätt, det känns faktiskt mer rätt än väntat att vara här.


Tillåt mig nu vara lite emo;

"A warning sign
I missed the good part then I realised
I started looking and the bubble burst
I started looking for excuses."  - Coldplay, A Warning Sign


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0