Back in Sweden...

...och om jag är!

Klockan är hundra år efter sovdags och jag sitter och bloggar...

Imorse vid 05.45 kom jag till min kära lägenet i Stockholm. Nattbussen från Oslo gick snabbare än väntat och jag kom fram oväntat tidigt. Woho!
Mamma, jag och c:o kom till Småland runt 20,00 efter ett stopp hos mormor i Linköping. Virrig som hon är så frågade hon om hon träffat mig förut. Alzheimers påverkar ju människor på olika sätt.

Jag har ju inte tänkt att gå ut med tjejerna ikväll men "det blir ju aldrig som man tänkt sig". Så, efter risgrynsgröt och skinkmacka i Finsjö så drog jag och Lollo till mina bästa tjejer i Kalmar och fest! Och vilken fest det blev! Jag är glad att jag inte lyssnade på förnuftet ikväll och gick och la mig tidigt i stället . Så nu sitter jag här och bloggar. Allt för er skull..:)

Nu ska jag iaf sova, här hemma hos Lisa - i hennes stört sköna soffa. Och imorgon blir det julgranspyntning och filmkväll på det. Kan det bli bättre lixom? :D

Längtar.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0