Allt och ingenting...

...allt är det som händer... Ingenting är min röst just nu...

Kareoke med jobbet i torsdags (vilken succékväll för övrigt, stört rolig) och Singstar med gänget i lördags (för övrigt också en toppenkväll! :)). Men min röst är nästintill obefintlig. Anyway, det sägs vara lite sexigt med hes röst - så det får väl spela den positiva rollen i situationen.

Jag sitter nyduschad och go, med datorn i knät i fåtöljen framför Harry Potter och FenixordenCanal plus. Min fantastiska mamma har nämligen beställt extra kanaler, lagom till jul. Boyachacka!

Proffice gjorde bort sig. Drog 50% av min lön - bastards. Men idag tog jag tjuren vid hornen och åtgärdade problemet. Pengarna var insatta på mitt konto vid 16. "And that's the way the cookie crumbles!"  Man ska inte låta sig sittas på. Period.

Lill-julafton imorgon. Åååh det går för fort! Jag har inte hunnit njuta av granen, ljusen, stämningen och tomtarna. Jag får njuta extra imorgon. Försmak på julmaten imorgon också - oh yeah. Och julklappsbyte med bästaste bästa.

Orka engagemanget som krävs för utgång på juldagen. Kostar massa pengar och SJUKT mycket tid. Kom igen, vem har INTE förköp till juldagen? Korkat.  När jag blir rik ska jag köpa skiten. Men, som det kan räknas ut kommer det förmodligen sluta med en dans eller två på ett golv av krossat glas för mig och mina allierade, vi får väl bara vänta och se vart.


Jag är enormt nöjd med min tillvaro just nu, precis som det är. Sen att vissa saker gärna skulle justeras lite, det är ofrånkomligt. Så rubba inte min för tillfället nästintill perfekta värld, tack.


Jag blir kär i Jude Law när jag ser framsidan till "The Holiday". Han är fruktansvärt charmig.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0