Viva la vida...

...and carpe diem...

Har åkt på moln hela veckan egentligen.. Ännu högre i skyn efter beskedet i onsdags.
Jag älskar det.

Fantastisk vecka på jobbet också, fantabulous!   ;)


Den här helgen ska jag gotta mig. I att det är helg och att det har varit en underbar vecka. EEK har lämnat Oslo för helgen, och jag hoppas att de får underbara dagar i Sveat .:)
En annan person är också bortrest över helgen, vi kan kalla honom Mr F.
Mr F får mig att skratta jättemycket, det tycker jag om.

Jag tänkte försök spendera lite kvalitétstid med mina kära roomies när de inte jobbar.
Och så ska jag se till att hänga lite med Josefine och c:o. Och för övrigt, bara njuta av att
jag kan göra vad jag vill.  

TUSEN TACK för alla glada hälsningar och grattis, gjorde mig väldigt glad. :)

Jag vill så gärna dela med mig av min energi och glädje.
Jag känner mig lyckligt lottad att jag får leva mitt liv. :D

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

G R A T T I S

2009-02-07 @ 09:25:55
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: natta

mr F??nu är vi nyfikna :-D

tack för kommentaren gumman, det är lite ovant, men jag gillar det!!Puss

2009-02-07 @ 10:39:08
URL: http://prinsnoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0