Snabbuppdatering mitt i natten...

...och jag borde egentligen sovit för längesen...

Så, pliktverket måndag och tisdag. Grillning blev det, om än inte lika tuff som jag trott. Var ordentligt trött på måndagskvällen, efter psykolog och polisintervju efter varandra.. Skönt att ha det avklarat, nu har jag gjort mitt bästa och hoppas på ett positivt svar i Maj (!) då jag får veta om jag är antagen eller ej.
En lite oväntad sak hände i söndags när jag kom till pliktverket. Det blev så att jag hamnade i ett rum med fem andra tjejer och två killar. En av dessa killar bodde också i Oslo. På Majorstuen. På Harald Hårfagres gate. Vi insåg alltså att vi bor i princip två hus från varandra och hamnade i samma rum på pliktverket under två av trettio provdagar.
Världen ÄR liten.


Och tillbaka på jobbet igår - oväntat nice att vara tillbaka. Sålde nio, skön start.


En date på Yayas med Mr F på kvällen blev det. Ett efterlängtat återseende..;)
Och imorgon åker vi till Hemsedal! Att lära mig åka snowboard är målet. Ojoj, blåmärken blir det nog.
Och en massa mys i och för sig, så jag överlever nog.. :D


Ikväll har jag och Elin och Kicki firat Elin (Nisse) som fyller år på söndag. Det "riktiga" kalaset är ju på lördag - men då är jag ju inte här. Så jag lagade (dvs köpte Grandiosa färdiga) pizza till oss. :) Kladdkakan som var till efterrätt hade jag minsann bakat själv i alla fall! Det finns inte mycket som slår att äta det som blir kvar av smeten när man bakar.. :)
Mysigt att MEEK får lite tid att umgås, det har varit lite för sällan tycker vi.. :)


Nu ska jag sova tänkte jag. När jag vaknar är det 9 timmar kvar.. Det är härligt att längta ibland...
Särskilt efter något riktigt riktigt bra..


Over and out.

Kommentarer
Postat av: ---

Fan va duktig du är gumman.. me impressed :)

2009-03-01 @ 19:41:22
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0