Regn och sol, regn och sol...

...och jag har lyckats vända en dag som började dåligt...

 

Jag vet inte varför, alls faktiskt, men det gjorde den.

Just morgonen var mysig dock. Vaknade med kramar och gos med älskling. Lugn frukost framför nyheterna. Men var på lite bitchigt humör (som jag vet Edwina tyckte, bland annat..:P), när jag kom till jobbet. Kändes lite som att jag åt citron hela dagen. Men, innan jag gick hem sålde jag mina efterlängtade 11 till svenska Rickard och där började vändningen.

Sen fortsatte det positiva med att jag fick äta vietnamesisk mat med Kenneth innan han åkte till jobbet. Nu har jag just tagit ett långt bad och sitter i lermask och morgonrock i soffan och lyssnar på klassisk musik. Varm och go och inomhus. Det regnar ute.

Gossip Girl och ett glas rödvin är planen när myskläderna är ihoppade. Sen ska jag ta fram målarduken och akrylfärgen och se till att skapa några fler konstverk. (För den som känner sig ouppdaterad har jag upptäkt en passion för att måla. Det har dessutom, hittills, blivit ganska bra)

Vi ska nämligen sätta upp tavlor efter att vi hämtat nya soffan imorgon.

 

Stockholm i helgen.

 

Mycket bra som händer. :)

 

 

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0