WOHOOOOOOOOOO!...

...okej gott folk. Jag har fått beskedet.

Jag kollade mailen 10.00. Och 12.00. Och 14.00. Sistnämnda tidpunkten hade jag fått beskedet.

JAG KOM INTE IN!


Och jag är SÅÅÅÅ lättad! Som ni läst i bloggen den senaste tiden har jag inte direkt varit supperkeen på att komma in. Jag vill vara kvar här. I Oslo. Jag trivs så bra här, med vänner, jobb och stan i allmänhet.   Och inte minst min fantastiska pojkvän. Han fortsätter överraska och förvåna mig med hur många fantastiska sidor och egenskaper som får plats i en och samma person.

Hans reaktion när jag berättade var klockren. Han har varit jättestöttande under ansökningsperioden och påpekat att det kommer gå superbra hur det än blir, och att kärlek på distans går bra det också..
Men lättnaden och glädjen bara sken i ansiktet. Fina älskling.

Så, på en sekund blev livet ÄNNU vackrare och enklare. Och som jag lovade i gårdagens inlägg, det kommer bli en hejdundrande "jag-kom-inte-in-och-hurra-för-det"-fest. Datum ännu obestämt. :D



Weeeeeeeeeee! :)

Over and out.


Ps. Ödet är på mitt lag.

Kommentarer
Postat av: haaaryyyyyyy

GRATTIIISS! ( om de nu är okej att säga så)

big party alabama, I'm in!

2009-05-04 @ 19:23:48
URL: http://entvaafortre.blogg.se/
Postat av: Lina

Maggan! Va skönt att du känner på det viset. Det är ju för övrigt väldigt svårt att komma in på första försöket har jag hört:) Härligt att livet leker och att du mår bra! kram.

2009-05-04 @ 23:24:00
URL: http://metrobloggen.se/linaslife
Postat av: Ewa-Leena

Eyy! Så himla bra att ändå komma så långt som till sista uttagningen. Fantastiskt och värt att firas, tycker jag. Dessutom kan jag tänka mig att en viss lättnadskänsla infinner sig när man är nybliven sambo och kär ;). Jag är då avundsjuk, på det först och sistnämda. Ha det gott. Kram!

2009-05-11 @ 14:22:36
Postat av: jonna

Jag tycker du är grymt duktigt som kom så långt ändpå första gången :) Skitbra!! Såå GRATTIS eller vad mans ak säga. Kul att du mår så bra där borta i norge iaf :) puss

2009-05-13 @ 09:02:27
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0