Uppdatering, long time no see...

...nu har aktiviteten varit oförskämt låg, men nu är jag tillbaka...

Mycket som hänt..

- Man kan väl säga att jag blivit sambo. Typ..:)  Hur mysigt som helst. Kan ni tänka er, vi har till och med samma smak på inredning. Klockrent, det där ödet.

- Jag blev månadens bästa säljare på jobbet. Minns ni att jag skrev om en kunglig deal jag gjort med en av cheferna på Tele2, på kick offen i januari/februari? Dealen handlade om att jag skulle bli månadens bästa säljare och då få en Sony Ericsson C905. Jag klarade inte dealen. MEN, eftersom det gått stört bra för mig den senaste tiden tyckte bossarna på huvudkontoret att jag förtjänade lite uppskattning, så de överraskade mig med att ge mig telefonen! Tre månader efter utsatt "tävlingsperiod", haha. Inte illa. Jag älskar den, vilken mobil.


Om två veckor kommer mamma på besök. Över 17 maj, till och med. Ska bli helt fantastiskt kul. ;D


Min älskling är och jobbar. Heldag och natt på en söndag, hujedamej. Men det är bra att sakna lite också.


En av många saker som är bra med att bo här är att jag nu kommit mycket närmre EEK! ;) Bara 3-4 minuter på cykel. Som jag för övrigt använder flitigt. Tog med den hem när vi var hemma över påsk. Underbar uppfinning.
Men det känns som slutet på en era. Jag bor på Grönland, Emmy flyttar hem. Konstigt. Vi har haft en fantastisk tid tillsammans på Majorstuen i alla fall, babe..;)



Alltså, tankarna florerar som bara den i huvudet. Sverige, Norge, polis, säljare...
En sak är säker, om jag INTE kommer in, då blir det en hejdundrande fest här i Oslo.
Då slipper jag ta några tunga beslut, åt något håll. Så kan jag vara kvar här. Kan jag ju oavsett i och för sig, men... 
Tajming är allt.


Och så längtar jag efter er där hemma.. Ni får gärna komma och hälsa på, som jag sagt förut..
Det finns ännu mer plats nu! :)


Nu ska jag fixa lite i lägenheten, duscha och hoppa i myskläderna. Sen vankas popcorn och en film av något slag. Ikke verst! ;) Imorgon är det back to business, och dags att ta upp kampen för att ta hem Maj månad också!  Har ju fått fin konkurrans av min kollega Edwina, som jag för övrigt helst av alla förutom mig skulle se högst upp på prispallen. :)


Over and out, från en fantastiskt lycklig men lite orolig Magdalena.





Bästa älskling tog med mig för att se Oslos operahus. Fantastisk kväll. <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0