Ett mitt i natten...

...inte varje dag det händer...

Helgen har inletts, med öl på Stargate med mina homies från jobbet och senare middag och film med min älskade sambo. Livet är ju underbart, utan tvivel.



Imorgon ska vi ge oss på att få ordning i min walk-in-closet. Har jag sagt att jag har en sådan?
Jo visst, fina grejjer.

Nu ska jag skryta lite. Jag blev veckans bästa säljare på jobbet.
Så nu har jag båda pokalerna på mitt bord. :)



Yey!


Jag kanske ska starta en egen firma. Ett café eller en inredningsbutik. Vad tror ni om det?
"Magdas Smått och Gott" - ett första namnförslag..  Många idéer om framtiden har jag.


Nu är det i alla fall god tid att gå och lägga sig. Mig. Helt enkelt, vi ska gå och lägga oss.
Ska försöka återkomma inom en snarare framtid med nya utläggningar om ditt och datt.

Tills dess, stressa långsamt folks.


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad glad man blir av att läsa din blogg! Du är så himla härlig Maggan! Njut av livet:)

2009-05-26 @ 23:34:59
URL: http://metrobloggen.se/linaslife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0