Wawawewa...

...livet är underbart...

Så här tidigt på morgonen har jag aldrig skrivit ett blogginlägg förut.. Jag gick upp för en timma sen, det är nämligen så att min favorit börjar jobba 8.00. Själv har jag sovmorgon till 9.00, men tycker det är onödigt att somna igen, då blir det bara svårare att gå upp sen..

Istället borde jag göra något vettigt. Typ packa. Jag har ju nämligen inte lyckats göra det än.
Vi åker ju trots allt i eftermiddag.. Det går fort.

Ooo, jag är så spänd på helgen. Både fysiskt och psykiskt talat. Jag har träningsvärk - framför allt i händerna. Haha, jag är inte van vid att knyta nävarna så där, som man gör när man boxas.
Ändå nice, säger jag. Vänta tills på söndag ni.

Jag ser fram emot bilresan ikväll. Jag, Kicki, Elin och Elin ska åka med Kenneth i hans bil. Stackarn, kommer vara helt trött i huvudet efter några timmar med oss..:) Särskilt när vi fyra inte setts på ett tag och behöver uppdatera varandra om allt.   Hans kompisar åker en egen bil. :P
Men dom missar massor av värdefull information! :)


Snart ska Michan komma och hälsa på mig, det ser jag verkligen fram emot! :)
Första besöket från Sverige sen jag kom hit egentligen. Inte illa gumms! :)


Nu ska jag samla kraft och dricka en kopp kaffe så jag kommer i gång med packningen.
Önska mig lycka till..


See you on the other side of the weekend folks!
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Nilsén

Nu sitter vi bara här, färdigpackade (?), och väntar på att du o mr F ska anlända, fyfaaan vilken helg vi ska ha ;P ses snart, kiss!

2009-03-13 @ 17:13:25
URL: http://entvaafortre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0