Min supervecka...

...har startat...

Jag sålde åtta idag.

Nu är jag tröttare än tröttast. Jag och Kenneth har ätit chokladkaka precis.
Vettig tid för det, kvart i tolv. :P
Men det var gott. Han ligger bredvid mig och håller på att somna. Vi är så dåliga på att sova, för det finns ju så mycket att prata om och hitta på istället för att sova.  Man måste ju kolla på film, diskutera frallor och annat viktigt.
Lite bra att han somnar nu, för då kan jag också slockna. Rekord för oss tror jag... ;)  
Han är så bra.

I morgon ska jag slå personligt rekord tänkte jag. 12 är mitt tidigare tal på antal sälj på en dag. Vill man så kan man och som ALLA som umgåtts med mig de senaste månaderna vet att jag brukar säga (ungefär 30435400 gånger om dagen) :
Inställningen gör halva jobbet!

Faktiskt sant.



Sov gott knasbollar. Och resten kan gå och köpa en bingolott.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0