Fredagskvällen inledd...

...med Heineken och chilinötter...

Efter jobbet åkte jag och Josefine till hennes lägenhet och hämtade hennes plånbok som hon glömt..

Vi tog Trikken tillbaka. Vi "glömde" att stämpla våra biljetter. Halvvägs till Majorstuen sprang en kille av ovanligt snabbt och Josefine sa:
"Men oj, vad bråttom han fick. Kan inte du stämpla våra biljetter?"
Självklart lyssnar jag på smarta kvinnan som ska bli jurist och stämplar biljetterna.
En minut efteråt stormar en armé av kontrollanter in i spårvagnen och gormar : "Biljettkontroll, alla visar sina biljetter!" Lite Gestapostil på det. Så vi visar nöjda våra NYstämplade biljetter och visar vilka duktiga flickor vi är..  Lucky times.

Vi kom på en sak. Om man har narkolepsi måste man vara ganska ohövlig. Tänk om någon ger en kärleksförklaring för en, och mitt uppe i "jag har varit kär i dig jättelänge och...", så somnar man? Ohövligt!

Snart kommer EEK hit och vi ska äta sushi och mysa.  TGIF! :D

Längtar lite tills imorgon faktiskt. För då träffar jag min kära norrman igen. ;)
Oj vad jag tjatar va? :) Men det är inte varje dag man är nykär.



Over and out.

Kommentarer
Postat av: HAAAARRRYYY

jag kommer skita knæck den dagen de stormar tbanen nær jag gratisåker. høhø

2009-03-06 @ 19:08:32
URL: http://entvaafortre.blogg.se/
Postat av: natalie

HUR kan du skaffa pojkvän utan att jag och prinsarna godkänt??? Och vad sjutton gör du i Norge egentligen, kom hem och bo hos oss :-D

Nej, skämt åsido är jag tokglad för din skull darla, önskar bara jag fick träffa dig lite oftare. Hoppas du kan komma när lilleman fyller stora året. Senaste dygnet har vart skit, då Noel spyr och bajsar = magsjuka. Jag hade det frra helgen, å nu är det tydligen hans tur. I övrigt mår vi tokbra och stormtrivs i nya lyan.

Hör av dig darla, måste ses snart!!Puss puss puss å massa kärlek/strumpan

2009-03-06 @ 22:20:27
URL: http://prinsnoel.blogg.se/
Postat av: Jennie



Hej Hej!

Vill du att fler besöker din sida för att läsa

just det Du skriver?

Eller varför inte tjäna pengar när du ändå bloggar :)



Jag har gjort 2 guider på hur du fixar det på

nolltid. Kolla in hos mig under " Jennie Tipsar "



/Jennie - Diva -

2009-03-08 @ 10:21:39
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0