En mixmaxiös tisdag...

...fråga mig inte för jag vet inte alls vad jag menar...

Jag sitter i min badrock på golvet med datorn på mitt lilla bord.
(varför jag inte sitter i sängen är för att det blir skönare att lägga sig i den om man sitter på golvet först. )
Jag har haft en vanlig men konstig dag. Inte dålig, men konstig. Vet inte varför.. Kanske för att jag blev så täppt i näsan på jobbet att kunderna inte hörde vad jag sa i telefon.
Jag fick gå till Kiwi och köpa nässpray. Men jag kände mig inte sjuk. Bara täppt.

Pimp My Ride på tv:n. Tror ni era öron? Inte jag heller. Men jag orkar inte byta kanal.

Neeej jag har inte blivit soffpotatis! Jag har sovit mindre mycket inatt och så har jag tränat idag. Därför är jag seg.
Det blev Beck igår kväll, efter en tur till IKEA. Väldigt parigt att vara på IKEA.
Det var mysigt. Vi åt köttbullar, så svenskt.
Handlade lite småplock, gardiner var det viktigaste - det börjar ju bli så underbart vårljust ute.
(Och så är det skönt att slippa full insyn från grannarna.) 
Självklart åt vi glass vid utgången, vad vore ett besök på svenska möbelvaruhuset annars? 

Så, Beck sen.  Vi såg inte på Beck så länge.
Norges representant i Sweden vs. Norway var trött och somnade.
Det gick bra för då kunde svensken också erkänna att energin tröt.
Men det räknas som ytterligare en seger för Sverige! 


Jag har fortfarande blåmärken från sista turen till Hemsedal.
Nu ska vi dit igen. På fredag.
Jag kan slå vad om att jag, frivilligt, åkt utanför pisten innan helgen är över.
Skulle inte förvåna mig. DÅ kommer vi säkerligen snacka blåmärken.

Lite action i vardagen är alltid kul, men ibland blir det lite för mycket.
Man kan inte tänka på hur många olika saker på en gång, som helst.
Överanalyser är så nära till hands när många hjärnor är inblandade.
Suck.

Snart är det påsk. Då får jag träffa min mamma. Jag längtar efter min mamma.
Och Sverige. Och Blåsippor. Hoppas de hinner före mig.

Jag väljer Pepsi Max framför Cola Light nu för tiden, det trodde jag aldrig.


Over and out.

Kommentarer
Postat av: LindaK

Pepsi max är ett påfund från djuävulen,hur kan du dricka denn smörja?!?! I´m chocked... Men det var itne vad jag skulle säga. Mönsterås i påsk!?!?!? Hurra hurra hurra!!!!

2009-03-11 @ 20:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0