Bättre och bättre dag för dag...

...och nu har jag den rödaste näsan i Oslo...

Min förkylning har inte varit nådig. Det har varit näsduk, nässpray, näsblod i tre dagar nu. Men snart är det över!
Nyponte och apelsiner, it's the key!  Och så tror jag att det faktum att jag är kär hjälper i tillfrisknandet. :) Min -pojkvän- kommer hit snart. Han är modig och tar risken att få förkylningsbacillerna överförda. Haha, det är nog ingen fara förresten, med tanke på att han gav dem till mig!

Jag trivs med alla fjärillar i magen. Känns hur bra som helst. Han är hur bra som helst.

Imorgon är det back to bussiness. Alltså jobb. Och OJ vad jag ska ge järnet.
Eller ja, försöka ge järnet, och hoppas på att norrmännen har sympati för mig som är så täppt i näsan. Man låter ju ganska söt när man är täppt.

Och imorgon kväll ska jag äntligen umgås med tjejerna. Elin, Elin, Kicki, Josefine och jag ska mysa.
Oj så mycket vi har att prata om mina gull..:)

Lisa har flyttat ut från Harald Hårfagres Gate. Lite ovant och lite sorgligt, måste jag tillstå.
Men som jag sa, vi kommer ju ses ungefär lika ofta nu som när vi bodde ihop -
med tanke på hur sällan vi träffades. :P Tokigt.


Nu ska jag pudra näsan. (aka nässpraya mig och borsta tänderna)


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0