Och kick off blev det...

  1. Klockan är nu 02.05 och jag har lovat en av cheferna på Tele2 att bli bästa säljaren på företagssidan i februari. Om jag lyckas får jag mobilen jag vill ha - C905. Och en kille från Aditro (konkurrent till Teleperformance, som jag jobbar för) vill anställa mig! (ta det gärna som skryt)
    Jag äter müsli med yoghurt nu, mycket gott.

    Och så funderar jag på hur det alltid blir så sent när jag är ute med jobbet? Men i och för sig, ikväll är jag hemma tidigare än nånsin när det gället jobbet-fest.. Klockan har nästan alltid passerat 4 annars..

    Duktiga jag! :)

    Filmkväll ikväll (fredag) och det ser jag fram emot. "Come on baby put out my fire"... Haha!

    Jag hoppas att mina kära roomies Lisa (som är helt febrig och dan) och Emmy (passionistan.blogg.se) får må bättre från sina influensar (hur stavas det?) snart.

         Och så ser vi fram emot lördag för då är det fest!
         Och söndag också för då är det (nya) Excorsisten (aaaaah!) och dansmatta med MEEK.

         Over and out folkens. Love you..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0