Supermyshelgsuppdatering...

...Michiz har kommit till Oslo! :)

Helgen har börjat riktigt bra...
Mötte Michiz på busstationen.
(Hon är för övrigt är min äldsta vän. Inte åldersmässigt, men den jag varit vän med längst. Från födseln 1985 typ.:)) 
Vi fikande en sväng och tog en promenad i Viglandsparken. Väl tillbaka hemma tog vi ett glas vin och pratade om gammalt och nytt. Välbehövlig uppdatering av varandras liv, minst sagt..:)  Otroligt kul hur det inte spelar någon roll hur länge det går mellan varven, vi är alltid som om det var igår, när vi umgås.. Det är så det är med riktiga vänner..:D

Oväntat och spontant ringde Kicki och berättade att de var utanför mig och skulle gå och äta sushi. Så, Michiz och jag hoppade ur myskläderna och i lite mer passande outfits och joinade tjejerna på middag. En jättemysig företeelse trots kommunikationsproblem med servitrisen och ett utspillt vattenglas..:P

När vi sagt hejdå till EEKI återgick vi till dricka-vin-i-myskläder-och-prata-massor-modus. Lite "Grillad" på svt.se och sen var det dags för sömn. Välbehövd sådan, efter upprepade sena i-säng-gångar den här veckan. ;)

Nu har vi ätit en maffig lördags-frukost och ligger framför tv:n och softar lite innan vi beger oss ut. Shopping står på schemat idag. Sightseing sparas till imorgon, då vi har en Oslo-född med oss, så vi kan få hela paketet av värt-att-se-på-en-dag..:) Älskling har nämligen tagit ledigt imorgon på dagen, för att vara med på festen ikväll och umgås med oss imorgon. Underbara fina.

Ikväll är det alltså äntligen dags för fina  Josefines Disneyfest. Förväntningarna är höga och jag är övertygad om att det kommer bli en mycket spännande kväll. Nu återstår bara för oss att bestämma vad vi ska förvandla oss till. För klä ut oss ska vi i alla fall...:)

That's all for now folks. Ha en underbar lördag.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: elin

hoppad du å mr fireman får en mysig helg i småland

hörs när vi alla är tillbaka så ska jag kicka ditt as i alfapet :)

2009-04-09 @ 21:15:16
URL: http://entvaafortre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0