Fantastiska fredag...

...äntligen är helgen här...

Jag sitter och dricker rosévin och pratar viktigt och oviktigt med EEK + Andrea och Ulrika. Massamys.
Fredagen har i övrigt bestått av en halvbra dag på jobb, lyckades sula iväg fyra välförtjänta abonnemang efter en dålig start. Middag och en massa skratt med älsklingen på hans balkong. Fantastiskt väder. Typ sommar. Inte illa.

Det ska bli en lugn helg. For real. :) Fixa och dona imorgon.
Fira allt bra som hänt imorgon kväll. Lite champagne kanske?


I maj, faktiskt över norska nationaldagen, kommer min mamma på besök. Längtar verkligen, ska bli så kul att visa mamma stan och allt som varit mitt liv i ett halvår snart.


Nästa vecka har jag bestämt mig för att slå rekord.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: harry

magda darlo.

update please !

2009-05-03 @ 15:27:20
URL: http://entvaafortre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0