En dålig torsdag...

...har det varit...

Av okänd anledning var jag på argt humör på jobbet. Argt, eller kort-stubin-igt, kalla det vad ni vill..
Inga bra resultat alls.
Men en som fick fantastiska resultat var Edwina, sjukt bra jobbat! ;) Imorgon slår vi killarna!

Jag var på "SatsBootCamp" idag. Heavy stuff, I tell you. 50 minuter oavbruten träning, med stationer för alla muskelgrupper. Riktigt nice.

Jag och min älskling har ätit middag precis och ska snart ut och handla vindruvor. Vi ska titta på norges motsvarighet till Beck, nämligen Varg Veum. Spännande. En SVENSK brandmanskollega till Kenneth har nämligen sagt att Varg Veum är bättre än Beck. What? :P Återstår att se.

Imorgon kväll ska jag mysa med EEK och c:o. Mycket att uppdatera varandra om, precis som vanligt.:)


Vet ni? Jag är STÖRT kluven inför beskedet. Polishögskolan. Jag kommer bli helt överlycklig oavsett vad det säger. Kommer jag in - då har jag lyckats med något inte många gjort, att komma in på första försöket.
Kommer jag inte in - då kan jag vara kvar hos min älskling i Oslo.


Åh, ovisshet och väntan är fruktansvärt drygt..
(obs! OM jag kommer in i Umeå tackar jag nej)

MEN. Jag ska försöka göra som Ida säger. Njuta av varje dag och komma ihåg att jag lever NU och det är det enda jag verkligen vet.



Timing är en vanskelig ting.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0