10 år sen dagen...

Min hjälte, min vän, min far –
Du vackra individ
Så mycket du för mig var
Men du togs bort i förtid
Till Himmelen du for
För att vänta där på oss
Jag hoppas och jag tror
Att vi ses där förstås.
I mitt hjärta du lever kvar
Nu och för evig tid
Min älskade käre far –
Du vackra individ.
Jag är glad för den tid jag fick
Med dig då här på jorden
Fast att du vidare gick
Vet jag att du hör de orden;
Pappa, jag älskar dig
TACK för att du fanns før mig.


10 år sen idag, overkligt. För tio år sen trodde jag livet var slut för mig också. Jag såg inget ljus i slutet på tunneln och var helt trasig inombords. I dag är jag så gott som hel igen, även om tomrummet efter pappa aldrig kan fyllas ut.

Ta mitt råd: ta vara på det ni värdesätter i livet, innan det är för sent. I dag är första dagen på resten av ditt liv...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Mags! Tänker extra mycket på dig idag! Älskar dig gumman!

2008-11-25 @ 10:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0