I feberns värld...

... är det mesta annorlunda. Jag har haft 39-40 grader sen i lördags kväll. Vårinfluensan bestående av hosta, snorig näsa och sist men inte minst feber lyckades fånga mig till slut..

Hur många gånger när man har varit sjuk har man inte tänkt "när jag blir frisk ska jag ofta tänka på hur lycklig jag är över att jag inte är sjuk".. Ja man borde väl det..

Det roligaste av allt med hur annorlunda man blir när man är sjuk är den känslomässiga biten. Jag upptäckte att den godaste av två juicer var slut - jag grät. Jag tittade på Gilbert Grape (som jag sett flera gånger förut) och bölade som en stucken gris.
När jag sen konstaterade att min älskade mamma kommer hit ikväll var det ju färdigt igen..

Ja jag kan ju bara konstatera att det ska bli otroligt skönt att bli frisk igen (när nu detta inträffar).  Det ska bli skönt att kunna sova, duscha, äta och göra allt som man i vanliga fall tycker mycket om men som när man är sjuk verkar vara de svåraste av uppgifter..

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0