I did it...

...och eftersom jag förmodligen aldrig kommer vinna en Oscar tar jag tillfället i akt och använder mallen för mitt tacktal jag skulle använt på galan...:

"Jag vill tacka min mamma för all support och vägledning, hade aldrig klarat det utan henne. Tack till min familj och mina vänner och alla som peppat mig och trott på mig. Tack till Lurken för att jag fick låna hans bil så jag kom hem i tid. Och tack till mig själv för jag är så stööört grym!"


Japp, jag klarade fystesterna idag. Och som Josefine säger, varför ska man vara rädd för att skryta? :)
Jag är långtifrån framme än, men för att vara första gången jag söker så är jag en bra bit på väg.

- 8000 sökte. 2000 gick till fystest. 900 ska väljas ut till slutintervjuer. Jag ska vara en av dem..-


Och igår blev jag ägare till en i-pod. Eftersom jag sålde bäst på jobbet. :)
Vad mer ska hända innan veckan är slut?


Over and out.


PS. Nej jag tycker inte alltid att jag är bäst, men idag tycker jag faktiskt det. :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis vännen!!!! Du är grym :) Alltid Kramar

2008-12-11 @ 14:18:05
Postat av: ---

FAN va grym du är snäckan!! Grattis grattis!!!

2008-12-11 @ 14:48:51
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: elin

du e ta mig fan bæst!

2008-12-11 @ 19:02:53
URL: http://entvaafortre.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis! håller tummarna att det går bra med det andra också!

2008-12-12 @ 16:12:22
URL: http://lindajm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0